În calitate de proprietar al unui salon de înfrumusețare, știți prea bine că atragerea noilor clienți și menținerea acestora reprezintă un efort pe care trebuie să îl depuneți pe tot parcursul anului. În plus, pandemia COVID-19 a provocat multiple schimbări în industria de frumusețe și wellness, ceea ce înseamnă că provocarea de a atrage noi clienți este mai mare ca oricând. Cu toate acestea, există anumite strategii pe care le puteți adopta pentru a vă asigura că afacerea pe care o desfășurați prosperă chiar și pe fondul unei pandemii.

Facilitați efectuarea unei programări

Datele arată că aproape 40% din toate rezervările au loc peste noapte, ceea ce face esențial ca salonul pe care îl dețineți să ofere o opțiune de programare online. Site-ul de prezentare al salonului ar trebui să faciliteze efectuarea unei programări. Pentru mai multă vizibilitate și pentru a veni în ajutorul clienților, puteți opta și pentru aplicația Mero, care permite clienților să efectueze programări online. Practic, Mero este un program foarte complex care cuprinde majoritatea saloanelor de înfrumusețare din toate orașele țării și care permite utilizatorilor să efectueze programări la salonul dorit. Mero transmite detaliile programării salonului selectat de client și reamintește clientului când trebuie să se prezinte la salon. Este un program foarte util atât pentru deținătorii de saloane, cât și pentru clienții care sunt mereu pe grabă și își amintesc adesea pe ultima sută de metri să efectueze o programare. Pentru a prospera în această nouă „normalitate” impusă de COVID-19, când programările trebuie să fie mai precise ca oricând pentru a se evita aglomerația, cu atât mai mult este indicat să vă listați afacerea pe Mero.

Oferiți o experiență memorabilă

Serviciile de calitate și atenția la detalii pot contribui la convingerea noilor clienți să se întoarcă în salonul pe care îl dețineți. Serviciile deficitare reprezintă cea mai rapidă modalitate de a pierde un client. De fapt, 71% dintre consumatori declară că au încheiat relația cu o companie din cauza unui serviciu defectuos. Începeți, așadar, cu elemente de bază, asta însemnând să stabiliți anumite standarde pentru toți angajații, să vă ascultați clientela și să faceți tot ceea ce vă stă în putință pentru a îndeplini toate cererile. Și nu uitați, puțină apreciere pentru clienți contează enorm. Încercați să le oferiți un produs gratuit, o reducere la următoarea tunsoare sau tratament spa sau un serviciu suplimentar ocazional gratuit. Aceste gesturi nu trebuie să fie foarte costisitoare sau să vă tragă afacerea în jos, ci trebuie să fie ceva care îi face pe clienți să se simtă apreciați și de abia să aștepte să își efectueze următoarea progamare.

Mențineți legătura cu clienții

Menținerea legăturii cu toți clienții este esențială pentru a vă asigura că aceștia vor continua să opteze pentru serviciile oferite de salonul pe care îl dețineți. Totuși, menținerea legăturii cu clienții poate fi o sarcină consumatoare de timp. SMS-urile, e-mailurile și newsletter-ele automatizate vă pot ajuta să păstrați legătura prin trimiterea informațiilor referitoare la noi servicii pe care le oferiți, promoții sau alte campanii. Menținerea legăturii cu clienții îi convinge pe aceștia să revină din nou și din nou.