Companiile care organizează campanii publicitare se străduiesc în fiecare zi să aleagă cele mai bune produse în sensul acesta. Cele mai comune produse promoționale sunt pixurile și brelocurile, însă există și alte soluții ingenioase pe care le poți utiliza în avantajul tău, cum ar fi o husă sau o carcasă personalizată. Sunt mai multe motive pentru care aceste huse reprezintă idei cu adevărat geniale.

Dovedești originalitate folosind huse și carcase

Când ai primit ultima dată ceva de la o campanie publicitară și mai exact ce ai primit? Un pix? Un breloc? O brichetă? Un pliant? Cât de încântat ai fost de aceste mici atenții? Imaginează-ți cum te-ai fi simțit dacă primeai o husă de telefon, chiar și una care nu ți se potrivea. Statisticile spun că un număr mare de persoane s-au plictisit de clasicele obiecte promoționale și nu vor să mai primească pliante. Alegând huse de telefon în locul pliantelor, cu siguranță vei dovedi cât de original ești.

Dovedești interesul companiei pentru calitate

În momentul în care alegi să te desparți de clasicul pix publicitar, tot ce trebuie să faci este să alegi ceva mai atractiv, iar husele și carcasele de telefon personalizate sunt o opțiune bună. Chiar dacă cel care primește o husa nokia g10 și nu o utilizează pentru telefonul propriu, cu siguranță va găsi o persoană căreia să o ofere în dar. Trebuie doar să te asiguri că ai ales produse de calitate premium și atât.

Dovedești atenție la detalii

Atunci când angajații tăi trebuie să se prezinte la expoziții și la târguri, tot ce trebuie să iei în calcul este faptul că nu e suficient să aibă la ei tricouri personalizate și șepci cu elementele tale de branding, ci ar fi bine să aibă și husele de la telefon personalizate. Făcând o astfel de alegere vei dovedi atenția pe care o ai față de toate detaliile.

Husele personalizate pot fi văzute de un număr mare de persoane

Chiar dacă oferi o husă personalizată unei singure persoane, ori de câte ori aceasta folosește telefonul și implicit husa, va fi necesar să scoată dispozitivul la vedere. Atunci când husa este suficient de interesantă va atrage atenția persoanelor din jur, care nu vor ezita să citească pe ea firma de la care provine. Practic cu ajutorul acestor huse personalizate de distanțezi de grupul țintă și extinzi campania random, ajungând la un număr mare de persoane.

Husele personalizate nu sunt scumpe

Vestea bună este ca atunci când cumperi carcase telefoane personalizate în număr mare, prețul scade. Deci dacă te adresezi unui număr mare de persoane, vei obține costuri avantajoase. Uneori este posibil să cumperi husele la același preț cu pixurile, ceea ce reprezintă un foarte mare atu pentru că vei reuși să impresionezi grupul țintă fără să investești foarte mult.

Acestea sunt doar câteva motive pentru care este recomandat să încerci o campanie publicitară cu huse de telefon, dar dacă de gândești mai mult sigur poți veni și tu cu câteva motive la fel de bune.